a night to remember

Sista provet för den här veckan gjordes idag! Slarvade på sista uppgiften, annars hade det nog varit alla rätt där. Men förhoppningsvis får ja det högsta betyget ändå. :) Två prov återstår, men idag och imorgon ska vara dagar där ja inte alls ska plugga. Orkar inte, måste ha lite ledigt:D Var och kollade när jenny och jonathan gick lucia idag. Många små söta barn:) Så ja har varit social med familjen, ett plus där! 

Imorgon ska ja uuuut! Äntligen ska ja få fira att ja har blivit 18. Det kommer bli sjukt. Känner det redan nu:D Först ska ja kolla när ida, karolina och matilda spelar lusseturnering, senare på kvällen blir det då utgång och det kommer bli sjukt kul. ja har lovat att ringa micke för att visa att ja firar min 18 års dag ordentligt:D Ja lovar, DEN kommer firas. Dagen efter lär inte bli lika kul, ska prata med min tränare på badet vid halv nio:S Ja känner mig jätteduktig när ja är bakfull och ska diskutera om ja ska simma jsm eller inte. Bra jobbat där, men man lever bara en gång! 

Ida kommer om en stund, får planera lite inför imorgon, ja ska ju springa på kanterna och heja, med hejarklacksgrejer.. Nej, det ska ja inte. Men ja ska däremot peppa laget;) De kommer vinna. Med lite alkohol i vattenflaskorna så kommer det gå super. Förmodligen kommer ja sitta som en tönt med min kamera och fota alla roliga utklädnader:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0