Baby, you're the greatest

Såg "Dagboken" precis, och ja älskar den. Helt underbar:) Det blev ingen skola idag heller, ja har inte ork till att gå dit. Imorgon är ja däremot tvungen, nationella i matte d väntar. På tal om det så måste ja börja träna på allvar nu. Har inte varit så seriös angående det.

Förresten min tränare bad om förlåtelse igår, eftersom han skällde lite överdrivet när ja berättade det om jsm. Kändes bättre för stunden, men ja vet fortfarande inte om ja vill fortsätta. Han ska försöka övertala mig att följa med till jsm ändå, men vi får se hur det blir med det. Jag är själv helt säker på att ja inte vill dit.

Ikväll ska det bli ändring på saker och ting. Ja ska plugga som fan till matten sen ska ja lägga mig tidigt. Fast innerst inne vet ja att ja inte kommer hålla det. Men värt att försöka. :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0