help me understand

Idag var det en helt pluggfri dag vilket var fruktansvärt länge sen jag hade sist. Vilken lättnad att skolan är slut nu och lovet ska börja. Jag har massor av planer och jag vill bara att det ska börja nu. Har lite jobbiga saker som måste fixas dock! Jag och matilda bakade en tårta idag (ja vi BAKADE) haha! det kunde man inte tro att vi skulle lyckas med, värsta stora bakverket blev det med massor av olika saker. Påhittigt som fan och ja lovar att ingen har gjort en sådan tårta innan. Om jag kommer ihåg imorgon så ska ja ta ett foto innan ja åker till skolan. Den ska nämligen ätas upp av klassen, ja ja vet, vi är sjukt snälla som slösar på vår fritid bara för att vår klass ska få godsaker. 

På tal om något helt annat så hade vi ju ett jordskalv/jordbävning eller vad de nu vill kalla det häromdagen. Lite övertjatat nu tycker jag:) folk överdrev lite, ja sov ju själv under tiden som en stock så jag kan ju inte säga något egentligen. Men så farligt var det inte hallå:P Lite kul att sverige (ja skåne tillhör sverige för offer som bor i norrköping och inte har fattat det än) också får vara med om något sånt:P 

Jag träffade mina söta små flickor nu ikväll för fika! Var längesen ja kunde vara med på torsdagsfikorna, på grund av alla jobbiga läxor, men nu jävlar. Fast detta blev sista på ett tag! Alla ska iväg och resa, förutom julia, men vi kommer sakna henne! Dessa fikor spårar ALLTID ut. Tråkigt att ja har missat så många, för man går aldrig därifrån utan att ha skrattat till kramp i magen. Jag och my är de som drar upp lite väl sjuka saker kan man tycka, men så länge det gör någon glad så är det inget fel med det. Trots att hela fiket sitter och stirrar. Det blev även film och mys ikväll därefter. Såg mamma mia, den är ju bara underbar. Har redan sett den ett antal gånger men den är fortfarande lika bra;) 

Nu ska ja sova, för jag ska upp tidigt och fixa klart tårtan! :)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Therese Ek

Heihei!

Så artig. En med samme navn som meg ;D

2008-12-30 @ 17:44:44
URL: http://www.therese-ek.ipublish.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0