Is it a dream or is it true?

Stannade hemma från skolan idag, mådde inte jätte bra. Ja sover alldeles för lite! Måste ändra på det. Pratade med min tränare om jsm igår. Han tog inte det så jättebra, ja vill inte va med för ja behöver paus från simningen, men mitt beslut kommer påverka om tre andra får åka med eller inte. Så han tycker inte att det är ja själv som ska fatta det. Förstår inte mig på honom. Får se hur det blir med det. Ska prata med honom på lördag igen. Kommer inte ändra mig ändå. Ja tänker inte träna nu och samtidigt må skit och inte veta varför ja simmar. Jaja nog om det.


Nu ska ja plugga matte. Ha det bra:)



hold me close, baby


Kommentarer
Postat av: Emma L

Tycker du inte att det är kul så ska du ju inte fortsätta!

2008-12-08 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0