Thailand och lite så

Hade ju nationella hela morgonen idag. Satt inte så länge som ja brukar, utan jag gav upp efter ett tag. Dum som ja är:P Det var sjukt svårt också! Men ja var så trött och orkade inte tänka mer. Får nog ett vg iallafall så det är ja nöjd med:) Det har varit prat om thailand resa är hemma nästan hela dagen. En sak som måste fixas först, annars går det inte. Men annars är allt nästan klart, det kommer bli en thailand resa och fyfan vad ja ska njuta. I två hela veckor, om ja inte tar ledigt lite till och stannar en vecka till. Mamma och dem kommer antagligen stanna i 3-4 veckor men ja har ju skola! :( Blir svårt att hålla kontakten med alla här hemma, det är sjukt dyrt. Men det ska nog gå ändå:) 

Nu har ja bara tre prov kvar sen är det LOV. Företagsekonomi, fysik och religion. Ja kan knappt fatta det själv. Men skönt ska det bli. Funderar på att ta en resa till stockholm och shoppa lite, det var längesen. Eller ja två veckor. Men det är länge. 

Förresten, ja såg att en ny modell av ipod touch är ute. Lite seg men ja har ju haft huvudet i läxböcker de senaste veckorna. Den är mycket smalare, och ja vill ha den! Jag ska försöka övertala Johan att om han får min gamla touch så får ja en ny:D Har funkat när det gällde en mobil en gång, så varför inte. Men det är lättast att börja prata med pappa. Ett framtidsprojekt ;) Ja lider av en sjuk övertalningsförmåga. Eller lider och lider, jag är jävligt glad för den:D

Nu ska ja studera lite företagsekonomi, prov imorgon. Fast ja måste blir lite seriös nu! Det är bara två veckor kvar nu. Men ja har nog inbillat mig att det redan är lov. Skärpning! 

Heeeejdå! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0