I never promised there would be sunshine everyday

Nu har ja bestämt mig, det blir sm. Mina lopp kanske inte blir de bästa, men ja har inget att förlora så.. Nu ska ja ladda ner lite peppande musik som ja kan lyssna på för att göra det hela lite bättre. Åker redan kl 8 härifrån på onsdag. Måste börja packa också, jag har inte ens tagit fram väskan. Jag som brukar börja en vecka innan!

Nu måste ja ta något att äta, sen sova. Går inte så länge i skolan imorgon. Slutar redan tolv, vilket kommer bli sjukt skönt. :D
Sköt om er om ja inte skriver mer här innan tävlingen. Om ja har tur kan ja låna mammas minidator att ta med. Det hade inte varit helt fel. Lite fjäskande krävs dock!


Puss!



Kommentarer
Postat av: Appel

Vad i hela friden?! Det var ju jag som skulle bli blogg-master!

2008-11-25 @ 22:04:57
Postat av: Appel

o du, när ska du börja skriva om mig, o vilken underbar människa o vän jag är?

2008-11-25 @ 22:06:20
Postat av: Anonym

LYCKA TILL, ses snart igen ! <3

2008-11-25 @ 22:13:30
Postat av: Therese

Hahaha, ja ska inte gå in för det här som ja gjorde förra gången:P Du kan va lugn! Ja lovar att hjälpa dig älskling:D

2008-11-25 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0