The day I turned eighteen

Bästa dagen på VÄLDIGT länge:D Började med att ja sjukanmälde mig de första lektionerna för att få sovmorgon. Fick testa på funktionen på internet, bara för att känna på att saker och ting ändras nu;) Patetiskt, men det kändes bra haha! 
Dagen spenderades först på stan med Matilda. Blev en del shopping av pengarna jag fick, för mycket handlande rättare sagt. 

Sen över till det bästa. Halv sju träffades vi 15 st för att äta god mat på Prins Charles. Tack alla! Verkligen supertrevlig kväll. Synd att ja inte kunde gå ut efteråt bara, det hade varit så underbart. Men ja sparar det, för veckan efter SM kommer jag inte va nykter vill ja lova.. 

Och sen.. Tack för alla fina sms och mms jag har fått idag! Men även alla presenter:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0