This time I wonder what it feels like

Tänkte göra ett försök till att återuppliva bloggen. Lär inte hända att ja uppdaterar allt för ofta men men. 

Jag fattar inte att ja alltid ska skjuta upp saker till dagen innan. Jag var duktig innan, men som nu sitter ja med ett prov i företagsekonomi som ja ska ha imorgon. Stupid! Fysikprovet gick hyfsat trots att ja inte pluggade allt för mycket där heller. Måste skärpa mig nu. Har allt för många prov för att hålla på så här:D Nog om skolan. Den tar bara kål på en just nu!

Jaja, SM nästa veckan. Ser inte bra ut.. Träningen har inte varit alltför bra, men ja hoppas på det bästa:) Ska simma allt bröstsim. 50,100 och 200. Får inviga den nya dräkten. Och se om den är så bra som ja trodde:D

Kul att mitt liv just nu består av träning och plugg, haha! Men på fredag firas min födelsedag med underbara damer! Can't wait!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0