Stay with me

Träningen imorse var riktigt jobbig. Iallafall för mig när ja tränar som ja gör. Det kommer bli en veckas uppehåll nu. Förmodligen inget jsm i slutet på januari heller. Jag måste ha ledigt, för annars kommer ja snart kollapsa. Skolan tar redan kål på en. Ge mig en Thailand resa nu så hade jag blivit lycklig!


Ikväll kommer det antagligen bli lugnt. Fast ja har fyllt 18 så är ja inte jättesugen på att gå ut. Mina föräldrar ville ha med mig ut och äta med dem, men vi får se hur det blir med det. Behöver spendera lite tid med dem, träffas knappt. Antingen skola eller simning och där i mellan sover jag. :P


Ha det så bra:)


Stay with me

Don't let me go

Cause I cant be without you

Just stay with me

And hold me close

Because I've built my world around you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0